Müşteri Hizmet
Dışarıdan gelen çağrılar sistem tarafından 24 saat kesintisiz olarak otomatik olarak karşılanır.
Sistem, bilgisayar kontrollüdür ve firmaların ürünlerinin tanıtımı, tüketici dilek, öneri ve şikayetlerinin kaydedilmesi ve firma bayilerinin telefon numaralarını duyurmak vb. amacıyla 24 saat kesintisiz olarak çalışan; istenirse, mesai saatleri içinde isteyen tüketicinin "Müşteri Temsilcisi" ile görüşmesi yoluyla çözüm aramasına olanak sağlayacak bir sesli yanıtlama sistemidir.
- Müşterilerin firmayı daha yakından ve doğru biçimde tanımasının sağlanması
- Ürün(ler), bayi hizmetleri vb. konularda dilek ve şikayetlerin belirlenmesi
- Ürün kullanıcılarının karşılaştıkları bir takım güçlükleri daha kısa yoldan fark ederek, çözüm için adım atabilmesi
- Müşterilere özellikle ücretsiz hatlar üzerinden bu hizmeti sunarken yakınlık ve güven verilmesi