Çözümlerimiz

Müşteri Hizmet

Dışarıdan gelen çağrılar sistem tarafından 24 saat kesintisiz olarak otomatik olarak karşılanır.

Sistem, bilgisayar kontrollüdür ve firmaların ürünlerinin tanıtımı, tüketici dilek, öneri ve şikayetlerinin kaydedilmesi ve firma bayilerinin telefon numaralarını duyurmak vb. amacıyla 24 saat kesintisiz olarak çalışan; istenirse, mesai saatleri içinde isteyen tüketicinin "Müşteri Temsilcisi" ile görüşmesi yoluyla çözüm aramasına olanak sağlayacak bir sesli yanıtlama sistemidir.

  • Müşterilerin firmayı daha yakından ve doğru biçimde tanımasının sağlanması
  • Ürün(ler), bayi hizmetleri vb. konularda dilek ve şikayetlerin belirlenmesi
  • Ürün kullanıcılarının karşılaştıkları bir takım güçlükleri daha kısa yoldan fark ederek, çözüm için adım atabilmesi
  • Müşterilere özellikle ücretsiz hatlar üzerinden bu hizmeti sunarken yakınlık ve güven verilmesi

Çağrı Merkezi

Belirli merkez ya da merkezlerdeki duyurulmuş hatlara gelen çağrıları yanıtlayarak, müşteri temsilcilerine otomatik çağrı dağıtımı yapan, eğer boşta müşteri temsilcisi yoksa müşteriyi bilgilendirerek hatta bekleten, bu çağrılarla ilgili çeşitli bilgileri işleyen ve raporlayan sistemlerdir.

  • Günümüz rekabet koşullarında yalnızca ürünü satmakla kalmayıp, satış sonrası hizmeti de ön planda tutmalısınız.
  • Çağrı Merkezi desteğinde müşterinin size en kolay yoldan ulaşmasını sağlayabilir, sorunlarına en kısa zamanda çözüm üretebilirsiniz.
  • Sistemdeki raporlandırmalar sonucu müşteri portföyünüzü belirleyebilir, artılarınızı ve eksilerinizi değerlendirebilirsiniz.
  • Çağrı Merkezi desteğinde müşterilerinizin taleplerini değerlendirip yatırımlarınızı taleplere göre yönlendirebilirsiniz.

Hastane Randevu Sistemi

Hastanelerde "telefon ile randevu" vermek için kullanılan bu çözüm, ARG Çağrı Merkezi ile entegre kullanılabilmektedir. Her poliklinik için ayrı ayrı tanımlanabilen randevu sayısı, randevu aralıkları, vardiya vb. ile o hastaneye uygun randevu sistemi oluşturulabilir. Verilen randevulara ilişkin çeşitli raporlar alınabilmektedir. Çözüm; yalnızca interaktif yolla, yalnızca canlı operatör desteğiyle ya da bunların her ikisini kullanarak hizmet üretebilir.

  • Randevu alma işlemini olabildiğince hızlı, pratik kurgular ve yöntemlerle sağlayabilmesi
  • İstendiğinde operatör desteği ile hizmet verebilmesi
  • Sesli mesaj kaydı alabilmesi
  • Arayan kişiden aldığı bilgilere göre çevrimiçi ya da çevrimdışı randevu verebilmesi

FastOrder Sipariş Sistemi

Çağrı yapıldığı anda müşterinin tüm bilgileri ekranınıza gelir, müşterilerinizin eski sipariş bilgilerini takip etme olanağı sağlar ve yeni sipariş oluşturur.

  • Yazılım ve donanım bir arada sunulur. Kurulum ve işleyiş süreçleri uyumlu ve kolaydır.
  • Müşterinizi gerektiği gibi karşılamanızı sağlar, firma imajınızı ve bilinirliğinizi güçlendirir.
  • Aynı anda birden fazla hattan sipariş almaya uygundur (2, 3, 4, 8... hat).
  • Gelişmiş raporlama özelliklerine sahiptir.