Ses Kayıt Sistemleri
Telefon (dâhili-harici), telsiz, FCT (GSM cep arama modem cihazı), mikrofon ve diğer ses kaynaklarından yapılan görüşmelerin kaydedilmesi, arşivlenmesi ve gerektiğinde yeniden dinlenmesi için kullanılan sistemdir.
- Her marka analog telefon santrallerinde ve Türk Telekom analog hatlarında çalışır.
- 2, 4, 8 kanal ve katları biçiminde yapılandırılarak yüzlerce kanal kapasitesinde sunulabilir.
- İstemci-sunucu mimarisine sahip çok kullanıcılı yapıdadır.
- Canlı kayıt dinleme yapılabilir.
- Yetki kontrollü uzaktan dinleme olanağı sunar.
- Kanal bazında ayarlamalar yapılabilir.
- Zengin ayar parametreleriyle esnek yönetim ve kullanım olanakları sunar.
Anons Cihazı
Telefon hattında zil çaldığını algılayarak, hattı otomatik olarak açar; giriş konuşmasını ve kayıt yapıldığına dair açıklama konuşmasını tamamladıktan sonra istenirse, telefon makinesini çaldırarak çağrıyı aktarır.
- Çağrıları karşılayıp operatöre aktarır.
- 2 ve 4 kanal kapasiteli olarak sunulmaktadır.
- Santralsiz ortamlarda robot operatör özelliği sağlar.
- ARG Ses Kayıt Cihazları ile birlikte telesekreter işlevinde çalışabilir.
- İçeriğindeki sesler, bilgisayarda kaydedilip kolaylıkla değiştirilebilir.
Caller ID - Arayan Ekranımda
Türk Telekom'un CLIP özelliğinin uygulanabildiği santrallerde, arayan numarayı algılayarak numarayı bilgisayara iletmektedir.
- Seri veya USB üzerinden bağlanarak çalışabilir.
- 2, 3 ve 4 hat kapasiteli olarak sunulur.
- Birden fazla cihazla çok kanallı olarak kullanılabilir.
- Belleğinde numara saklayabilme özelliği vardır.
- Tak-çalıştır kolaylığını sunar.
- Piyasadaki çok sayıda restoran ve abone takip yazılımı ile entegredir.
Otomatik Sipariş Sistemi (SİP24)
SİP24 (SİPariş24), siparişle dağıtım yapan firmalar ve bunların bayilerinde kullanılan özel amaçlı, düşük maliyetli bir Sesli Yanıt Sistemi (IVR) uygulama ürünüdür.
- Siparişleri otomatik olarak alabilir.
- 2, 3 ve 4 hatlı olarak sunulmaktadır.
- Sistemden bilgi iletebilir ya da arayan kişiyi yetkiliye aktarabilir.
- Etkin biçimde sipariş alma özelliği ile telefonların meşguliyetini azaltır.
- İletişim kalitesini artırırken, personel giderlerini de azaltır.
- Kapalıyken dâhi, uygun ifadeyle karşılama yaparak, kaliteli hizmet anlayışıyla bağlılık yaratır.
- Abone yazılımları ile kolay entegrasyon yoluyla etkin sipariş yönetimi sağlar.
Çağrı Denetleyici
Firma personelinin nereyi, ne kadar süreyle arayabileceğini yöneten ve raporlayan bir çözümdür. Aynı çözüm; Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkif Evleri Müdürlükleri'nde mahkûmların kabin ve ankesör üzerinden görüşmelerini kaydedip denetlemektedir.
- Telefon, FCT gibi kanallardan giden çağrının denetimini ve yönetimini sağlar.
- Kanal kapasitesi 4 ve katları biçiminde oluşturulabilmektedir.
- Giden ve gelen çağrılarla ilgili raporlar üretebilmektedir.
- ARGSKS Ses Kayıt çözümleriyle entegre çalışmaktadır.
Mali Bellek Kartları
Mali Bellek Kartları, yazar kasa üreticisi firmalara sunulan bir üründür. Maliye Bakanlığı'nın zorunlu kıldığı uygulamaya göre yazar kasa ile gün içinde yapılan işlemlerin özetinin, yazar kasa içindeki bellek biriminde saklanması gerekmektedir. Bu bellek birimi Maliye Bakanlığı'nın, her istediğinde denetime alabileceği yapıda ve güvenlikte tasarlanmıştır.
Acil Çağrı Sistemi
Acil durumlarda, buton yoluyla çağrı yapılması durumunda, duvara monte displayler üzerinde çağrının yapıldığı yer bilgisi gösterilir. Özellikle; Adalet Bakanlığı cezaevlerinde kullanım alanı bulan çözümde bütün eylemler raporlanabilmektedir.
EPOS Çözümü
Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkif Evleri Müdürlükleri'nde mahkûmların kantin harcamalarını denetleyen, izin verilen limitler dışına çıkılmasını önleyen entegre bir çözümdür.
- Kantin - Emanet Para – Saymanlık – Ziyaret Kabul birimlerinde kullanılmaktadır.
- Çok kullanıcı çok istemcili yapıdadır.
- Yazarkasa POS entegrasyonu vardır.
- Mahkûm limiti kontrolü yapabilmektedir.
- Stok kontrolü yapabilmektedir.
- Birçok rapor olanağı sunmaktadır.